«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Сәуле» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Сауле» города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ: "Сенсорика әлеміне саяхат" - тәрбиеші Иманбаева А.Х.

26.11.2020

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Сенсорика әлеміне саяхат»

Мақсаты: Геометриялық пішіндерді бір-бірінен ажырата білуге, түстер, сандар туралы білімдерін кеңейтуге, ұзын-қысқа, үлкен-кішкентай, кішірек ұғымдарын бекіту. Ойлау қабілеттерін, қиялын, есте сақтап түсіну, сұрақтарға жауап беру дағдысын қалыптастыру.Балалардың білімге деген қызығушылығын арттыру, бірлікке, татулыққа тәрбиелеу.

Қолданатын әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, көркем сөз, қайталау, мадақтау.

Көрнекіліктер: геометриялық пішіндер, доптар, ойыншықтар, суреттер, пирамида, тақта.

Шаттық шеңбері:

Табиғат біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз,

Иіліп сәлем береміз,

Біз әдепті баламыз.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар. Балалар мынау не?

Балалар: Себет.

Тәрбиеші: Иа, дұрыс айтасыңдар. Ал себепте не бар?

Балалар: Доптар.

-Балалар көп, біреу ұғымын ажыратып айтады.

Тәрбиеші: Ал, Балалар менің қолымда қандай пішін бар?
Балалар: Дөңгелек.

Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар, жарайсыңдар. Балалар мен қазір  сендерге осы пішінді таратып беремін, кімде қандай түс екенін айтып, сол түске сәйкес себептегі допты аласыңдар.

-Балалар кезек- кезекпен түстерді атап, сол түске сәйкес себепттен өз түстерін алады.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар. Ал енді қолдарыңдағы допты, қандай түс екенін айтып себепке салыңдар.

-Керемет, балалар, сендер түстерді ажырата біледі екенсіңдер.

Ал, ендеше, пішіндерді ажыра алады ма екенсіңдер көрейік.

-Тәрбиеші, балаларға пішіндерді көрсетеді, ал балалар олардың қандай пішін екенін және олардың қандай заттарға ұқсайтынын айтулары керек.

Тәрбиеші:  Балалар, енді мына суреттерге назар аударайықшы.

-Балалар суретте не бейнеленіп тұрғанын, неше зат екенін екенін айтып, сандар туралы ұғымдарын қалыптастырады.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар.

Дидактикалық ойын: «Заттың атын ата»

- Балалар көздерін жұмып, сипап-сезу арқылы қолдарында қандай зат екенін айтады.

Мақсаты: Заттарды бір-бірінен ажырата білуге үйрету. Жекелей жұмыс істеуге үйрету.

Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, менің алдымда пирамида тұр. Өзі түрлі түсті, әдемі. Бірақ бір нәрсе қате сияқты!

-Балалар пирамиданың қателігін тауып, оны рет-ретімен орналастырулары керек.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар.

Қорытындылау: Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметіміз ұнадыма?

Біз қандай ойын ойнадық? Ойын да қандай заттар болды?

Пирамиданың түсі қандай екен?

Өте жақсы балалар, енді қол ұстасып, бір- біріміздің жүрек жылуымызды сезініп, қонақтар мен қоштасайық. Сау болыңыздар!
 

Просмотров: 280


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст