«Ақмола облысы Білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы «Сәуле» бөбекжайы»МКҚК-ның өзін-өзі бағалау қорытындысы
2. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекен-жайы) – индекс 021804, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Жайлау мөлтек ауданы 67
3. Заңды тұлғаның байланыс деректері-жұмыс тел. 8(7162) 51-32-11, электрондық почта-detskiisad-saule@mail.ru,
Веб сайт: http://ds0011.kokshetau.aqmoedu.kz/
Instagram https://www.instagram.com/p/Cz55YxNsYIR/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ==
4.Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері. тұлға (басшының Т.А. Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі) – №288 01.08.2022ж. Хасенова Амина Кабдыкалымовна меңгеруші лауазымына тағайындалды.
2023 жылдың 01.09. –17.10. аралығында меңгерушінің м.а. Шаймерденова Айгүл Атымтаевна атқарды. Бұйрық №238
18.10.2023ж. бастап Кожанова Бибигуль Санаковна «Сәуле» бөбекжайының меңгерушісінің міндетін атқарушы. сот. тел. 87078069907.
Ақмола облысы Көкшетау қаласының әкімдігінің 2019 жылы 25 қарашадағы № А-11/2137 қаулысы бойынша «Ақмола облысы Көкшетау қаласы білім бөлімі жанындағы «Сәуле» бөбекжайы мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны «Ақмола облысы Білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы «Сәуле» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының жарғысы бекітілді.
5. Құқық белгілеуші және құрылтай құжаттары: заңды тұлғаны қайта тіркеу туралы 2021 жылғы 15 қаңтардағы БСН 041240003132 анықтамасы, 2019 жылы 25 қарашадағы № А-11/2137 қаулысы бойынша «Ақмола облысы Көкшетау қаласы білім бөлімі жанындағы «Сәуле» бөбекжайы мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының Жарғысы
6. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарлама жіберу туралы Талон: хабарлама №KZ06RVK00054311 Берілген күні мен уақыты 11.12.2023 ж.
«Ақмола облысы Білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Сәуле» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны Жарғыға, мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына, Санитариялық қағидаларға (Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 17 тамыздағы № 615 «Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» бұйрығы, «Педагог мәртебесі туралы» Заңына сәйкес жүзеге асырылады.
«Ақмола облысы Білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының«Сәуле» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыныбілім беру қызметі Нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес жүзеге асырылады.
1.Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III "білім туралы" Заңымен;
2.Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы «Педагог мәртебесі туралы» Заңымен ;
3.Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңымен;(2016 жылғы 9 сәуірдегі № 501-V ҚРЗ өзгерістермен)
4. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығымен бекітілді.
5. 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» оқу жоспарына ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жыл 9 қыркүйек № 394 бұйрығымен өзгерістер енгізу туралы.
6. "Мектепке дейiнгi тәрбие мен оқытудың үлгiлiк оқу бағдарламаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрiнiң мiндетiн атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына өзгерiстер енгiзу туралы
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазанындағы
№422бұйрығы
7. Жабдықтармен және жиһазбен қамтамасыз ету ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығымен бекітілген.
Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларына сәйкес жүзеге асырылады.
8.Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру, мамандандырылған, арнаулы білім, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында, балаларға және ересектерге қосымша білім беру ұйымдарынының үлгілік қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығы. Қабылдау жыл бойы бос орындар болған жағдайда жүргізілуі мүмкін. Балабақша үш жастан алты жасқа дейінгі балаларға арналған мектеп жасына дейінгі топтардың болуын қарастырады.
9. Топтар бір жастағы және әртүрлі жастағы принцип бойынша жинақталады. Топтарды толықтыру ҚР Денсаулық сақтау министрінің 17 тамыздағы бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады
«Ақмола облысы Білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының«Сәуле» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны жұмыс тәртібі және онда балалардың болу ұзақтығы 5 күндік жұмыс аптасы кезінде (демалыс күндері-сенбі, жексенбі, мереке күндері) 10.30 сағатты (08.00 – дан 18.30-ге дейін) құрайды.
«Сәуле» бөбекжайы өткен екі жыл және ағымдағы 2023 жылдың желтоқсан айын қоса алғандағы тәрбие және оқу процесін зерделеп, оларды білім беру саласындағы ақпараттандыру объектілерінде орналастырылған мәліметтермен және ұйымдар уәкілетті мемлекеттік органдардың мәліметтерімен салыстыра отырып, комиссия қызметінің сандық және сапалық көрсеткіштеріне бағалау қортындысын ұсынады.
2)Оқыту нәтижесіне бағытталған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны:
1) Жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған қызметтің Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жыл 9 қыркүйек № 394 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкестігі;
Бағаланатын кезеңге талдау жасауға арналған құжаттар: білім беру ұйымының басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарларының көшірмелері, ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесі және күн тәртібі, бекітілген өтпелі тақырыптар мен циклограммаларға сәйкес перспективалық жоспар, жылдық жұмыс жоспарлары.
Талдау нәтижелері: Осы өлшем бойынша талдау үшін ұсынылған зерделеуде топтардың өткен екі оқу жылы мен ағымдағы оқу жылында оқу жұмыс жоспарлары, ұйымдастырылған іс-әрекеті МЖМБС талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларының негізінде құрылған.
2021-2022 оқу жылында
Кіші топтағы апталық жүктеме -9 сағат
Ортаңғы топтағы апталық жүктеме -11 сағаттық инвариативті және 1 сағаттық вариативті компонентті құрады, барлығы - 12 сағат.
Ересек топтағы апталық жүктеме - 12 сағат инвариативті және 2 сағат вариативті компонент, барлығы -14 сағат.
Мектепалды даярлық топтағы апталық жүктеме - 17 сағат инвариативті және 3 сағат вариативті компонент, барлығы -20 сағат жүргізілді. 2021-2022 оқу жылында оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларын, білім беру процесін ұйымдастырудың нысандары, әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, вариативті оқу бағдарламалары өткізілді. «Айгөлек», «Балдырған» ортаңғы топтарда вариативті компонент «Сенсорика»-1 сағат. «Жұлдыздар» ересек топтағы вариативті компонент-«Жас суретші»-1 сағат, «Қызықты математика»- 1 сағат. Мектепалды топтағы вариативті компонент «Логика» -1 сағат, «Қызықты математика»-1 сағат, «Әріптер әлемі»- 1 сағат.
Вариативтік компонент күннің екінші жартысында жүргізілді, вариативтік компонент мектепке дейінгі ұйымның басқа да іс-әрекет түрлерінде: ойын, дербес, шығармашылық, жеке жұмыстар арқылы жүргізіледі.
Вариативтік бөлімінің атауы |
Бағдарламасы |
«Сенсорика» |
«Қайнар» бағдарламасы негізінде құрылған. |
«Жас суретші» |
В.А.Силивон әдістемесі бойынша Кулмурзинова С. Ж., Макарова Н. А., Мальцева О. Н., Габбасова Г. К. – «Алёнушка» б/б тәрбиешілері құрастырған |
Сауат ашу «Әріптер әлемі» |
Бекбасарова А.Х. әдіскер «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Арман» бөбекжайы» |
«Қызықты математика» |
Накенова Д. М. Көкшетау қаласының мектепке дейінгі ұйымдары әдіскерлерінің қалалық қоғамдастығының жетекшісі Москаленко Е.А.тәрбиеші Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойыншабілім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Ертөстік» балабақшасы» Акжанова А.Р. әдіскер «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойыншабілім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Алтын бала» балабақшасы» ЦПМ тренері. |
«Сиқырлы математика» (Логика) |
С.В. Трофимованың Балапан дәптері «Логика және информатика элементтері бар математика» мектепке дейінгі бағдарламасы бойынша оқытуға арналған әдістемелік нұсқаулықтар. |
2022-2023 оқу жылында
Кіші топтағы аптадағы өткізу жиілігі - денешынықтыру аптасына 3 рет, музыка аптасына 1 рет. Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, сенсорика, қоршаған ортамен таныстыру, сурет салу, мүсіндеу, құрастыру, жапсыру – күн сайын жүргізіледі. Ортаңғы топтағы аптадағы өткізу жиілігі -денешынықтыру аптасына 3 рет, қазақ тілі аптасына 1 рет, музыка аптасына 1 рет.Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, математика негіздері, қоршаған ортамен таныстыру, сурет салу , мүсіндеу, құрастыру, жапсыру – күн сайын жүргізіледі. Ересек топтағы аптадағы өткізу жиілігі - денешынықтыру аптасына 3 рет, қазақ тілі аптасына 1 рет, музыка аптасына 2 рет.Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, математика негіздері, қоршаған ортамен таныстыру, сурет салу , мүсіндеу, құрастыру, жапсыру – күн сайын жүргізіледі. Мектепалды топтағы апталық жүктеме –20 сағат. Айгөлек», «Балдырған» ортаңғы топтарда вариативті компонент «Сенсорика»-1 сағат. «Жұлдыздар» ересек топтағы вариативті компонент-«Жас суретші»-1 сағат, «Қызықты математика»- 1 сағат. Мектепалды топтағы вариативті компонент «Логика» -1 сағат, «Қызықты математика»-1 сағат, «Әріптер әлемі»- 1 сағат.
«Жас суретші» |
А.Е. Козубаеваның «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы «Ақмола облысы бойынша ПҚБАИ» ұсынған «Балабақшада сурет салудың дәстүрден тыс тәсілдерін қолдану» бағдарламасынан алынды. |
«Сенсорика»
«Қызықты математика»
«Әріптер әлемі»
«Сиқырлы математика» (Логика) |
М.Сәтімбекова, Ә.Әмірова, Ж.Сердалиеваның әдістемелік оқу бағдарламасы негізінде құрылған. Н.А.Арапова, Л.А.Венгер, О.М.Дъяченко, Е.И.Щербакова оқу-тәрбиелік іс-шаралары кешені бойынша құрастылған. Бекбасарова А.Х. әдіскер «Ақмола о блысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Арман» бөбекжайы» С.В. Трофимованың Балапан дәптері «Логика және информатика элементтері бар математика» мектепке дейінгі бағдарламасы бойынша оқытуға арналған әдістемелік нұсқаулықтар.
|
2023-2024 оқу жылында
Кіші топтағы аптадағы өткізу жиілігі - денешынықтыру аптасына 3 рет, музыка аптасына 1 рет. Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, сенсорика, қоршаған ортамен таныстыру, сурет салу, мүсіндеу, құрастыру, жапсыру – күн сайын жүргізіледі.
Ортаңғы топтағы аптадағы өткізу жиілігі - дене шынықтыру аптасына 3 рет, қазақ тілі аптасына 1 рет, музыка аптасына 1 рет.Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, математика негіздері, қоршаған ортамен таныстыру, сурет салу , мүсіндеу, құрастыру, жапсыру – күн сайын жүргізіледі.
Ересек топтағы аптадағы өткізу жиілігі - денешынықтыру аптасына 3 рет, қазақ тілі аптасына 1 рет, музыка аптасына 2 рет.Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, математика негіздері, қоршаған ортамен таныстыру, сурет салу , мүсіндеу, құрастыру, жапсыру – күн сайын жүргізіледі.
Мектепалды топтағы апталық жүктеме – 20 сағат. «Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Арман» бөбекжайы» -ның әдіскері А.Х Бекбасарованың «Әріптер әлемі» жұмысын 1 сағат вариативтік бөлім ретінде алып отырмыз.
Қорытынды: Оқу жұмыс жоспары, ұйымдастырылған іс-әрекетінің кестесі Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес.
Бағаланатын кезеңге талдау жасау үшін құжаттар: оқу қызметі бөлінуін растайтын құжаттардың, күн тәртібі, бекітілген өтпелі тақырыптар мен циклограммаларға сәйкес перспективалық жоспар, оның ішінде жылдық жұмыс жоспарларының көшірмелері.
Талдау нәтижелері: Осы өлшем бойынша талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеуде, білім беру қызметі Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына» негізделген. Үлгілік оқу бағдарламасының негізінде перспективалық жоспар, циклограмма құрылған. Перспективалық жоспарда балалардың жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім, білік және дағдылардын меңгеру бойынша оқу бағдарламасының міндеттерінің орындалуы қарастырылған. Әдістемелік және оқу әдебиеттері, оқу құралдар, қаралып, талданды.Тәрбиешілерде дидактикалық картотекалар, түрлі тақырыптар бойынша тақырыптық материалдар бар. Тақырыпты дамыту ортасы жабдықталған. Оқу жылының басында жүзеге асырылатын білім беру бағдарламасының талаптарын және білім беру салаларының интеграциясын ескере отырып, оны құру үшін көптеген жұмыстар атқарылған. Барлық топтардағы дамытушы орта байытылған: рөлдік ойындарға атрибуттар, ойыншықтар, дамытушы ойыншықтар (пазылдар, лотолар, құрастырғыштар т.б жиынтығы жинақталған.
Топтарды безендіру баланың эстетикалық, патриоттық дамуына әсерін тигізеді. Барлық жастағы топтарда жас ерекшеліктеріне сай тақталар, үлгілер, түрлі бағыттағы көркем сурет, ұлттыққолөнер заттары бар. Балалардың сурет салуға, мүсіндеуге қарындаштары, қағаздары, ермексаздары, әртүрлі бояулары қолжетімді орналасқан бұрыштары бар.Театрланған әрекеттер үшін түрлі жабдықтар (қуыршақтар,театрлықкостюмдер, шымылдық), театрдың бірнеше түрі (көлеңкелік, үстел үсті және т.б.) бар.
«Ақмола облысы Білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы «Сәуле» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны өз білім беру қызметін ҚР ОАМ 2022 жылғы 14қазанындағы № 422 бұйрығына сәйкес «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы» бойынша ұйымдастырады.
2021-2022 оқу жылдары бөбекжайы тақырыбы : Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуде педагогтардың кәсіби біліктіліктерін арттыру.
Мақсаты: Әр педагогтың педагогикалық қызметін қалыптастыру мен дамыту жүйесінде және бөбекжайдың жылдық мақсаттары мен міндеттерін шешуге тиімді жағдай жасау.
Міндеттері:
1. Мектепке дейінгі жастағы балалардың денсаулығын сақтау, нығайту және салауатты өмір салтын ұйымдастыру мен бала денсаулығын шыңдауғақолайлы жағдай жасау.
2. Білім беру үдерісінде мектепке дейінгі жастағы балалардың сенсорика құзыреттілігін және қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастырумақсатында балалар, педагогтар мен ата-аналар арасында байланысты қамтамасыз ету.
Жылдық жоспардағы қойылған мақсаттар мен міндеттерге жету үшін, жоспарға сәйкес жұмыс атқарылды. Балалардың қажеттілігін қанағаттандыру, өмірі мен денсаулығын нығайту үшін жыл бойы қызықты мерекелік, спорттық іс-шаралар өткізілді. Тәрбиешілер мен пән педагогтары ашық оқу қызметтер өткізіп, педагогикалық кеңестерде баяндама, презентациялар жасап, ізденісте жүрді.
Балалармен тәрбиелік жұмыстары бүгінгі заман талабына сай оқу-тәрбие барысы жүзеге асырылды. Оқу жылының басында қойылған жылдық міндеттемелерге сүйене отырып, қазіргі білім берудің негізгі мақсаты білім мен біліктілігін, дағдысын қалыптастыру барысында педагогтар жыл бойы бала тәрбиесінде үлкен үлестерін қосты.
2022-2023 оқу жылын тәрбиешілер ҚР Конституциясы күніне арналған «Ата Заң – еліміздің енсесі» атты тәрбие сағаттарынан және «Білім күні» тақырыптық ұйымдыстырылған іс-әрекеттерінен бастады. Қыркүйек айында музыка жетекшісінің ұйымдастыруымен «Тіл-ұлт тірегі» Қазақстан халықтарының тілдері айлығына байланысты кіші топта «Ана тілім-ардағым», ортаңғы топтарда «Тіл-тәрбие басы», «Ана тілің – арың бұл» тақырыптық сабақтар, ал ересек топтарда «Тілім-менің тірегім» атты мәнерлеп оқу сайысы өтті.
Мерекелерге арнап әр түрлі мерекелік іс-шаралар ұйымдастырылды:
-Күз мерекесіне;
-«Тұғыры биік Тәуелсіздік» Тәуелсіздік күніне,
-Жаңа жыл мерекесіне;
-8-ші наурыз мерекесіне;
-«Қош келдің, әз Наурыз!» Наурыз мерекесіне;
-«Ғарыш әлемінде» Ғарышкер күніне;
-«1 мамыр – Халықтар бірлігі күні» 1-ші мамыр мерекесіне;
-«Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды» 9-шы мамыр мерекесіне байланысты тақырырыптық сабақтар, ойын-сауықтар мен сайыстар өткізіліп, фотосуреттері мен мәліметтері сайт пен инстаграмға жіберілді.
Патриоттық тәрбиеге байланысты жұмыстар:
2022-2023 оқу жылы әр ай сайын бөбекжайда патриоттық тәрбиеге байланысты жұмыстар жүргізілді. Олар: Ғарышкерлер күніне орай дене шынықтыру нұсқаушысы Қ.Е.Қайыржан ата-аналармен бірлесе «Шынықсаң шымыр боларсың» атты отбасылық сайыс өткізді. «ҚР Тәуелсіздікке», «Менің елім-Қазақстан!», «Отан-отбасынан басталады», «Ұлтын сүю-ұлтшылдық емес, ұлтжандылық» , "Өзге ұлт өкілдерін және олардың салт-дәстүрлерін сыйлауға тәрбиелеу" атты тақырыптарына байланысты балалармен әңгімелер, тақырыптық сабақтар жүргізіп, фотосуреттер, суреттер көрмесін, буклеттер, лэпбуктер жасады. Ата-аналарға нұсқаулықтар, ал педагогтарға баяндамалар мен кеңестер дайындады.
Жыл бойы бөбекжайда «Тіл Заңының» орындалуы бойынша педагогтар Конституция нормалары мен «ҚР Тіл туралы» Заңы талаптарының мемлекеттік бағдарламаның орындалуын қадағалау жұмыстары, Тіл апталығын өткізді, ана тілі сабақтарының жүзеге асу сапасын жақсарту мақсатында жаңа технологияларды кеңінен қолданды. Өзге ұлт өкілдерінің балаларын мемлекеттік тілді жете меңгеруін қамтамасыз ету мақсатында тәрбиешілер әр мерекеге байланысты ойындар, ертегілерге театр қойылымдар, тақпақтар жаттатқызды. «Шалқан» ертегісінің қойылымы, «Ханталапай» ойыны, «Кім көп біледі?» сайысы, мерекелік тақпақтар мен өлеңдер. Көрнекі ақпарат маңдайшалардың, стендтердің мемлекеттіктілде рәмізделуіне бақылау жүргізілді.
Әдістемелік тақырып жоспарының орындалуы бойынша талдау.
Мемлекеттік стандартқа сай және бағдарламаларды орындау барысында жыл бойы әр педагогикалық кеңес алдында ашық ұйымдастырылған іс-әрекеттер өткізілді. Бұл ұйымдастырылған іс-әрекеттер әр түрлі қызықты, ойын түрлерінде болды.
Балаларға ойын не үшін қажет, баланың психикасында сапалы өзгерістер тудырады; бала зейінің, ойлау, қиялдау қабілетінің дамуына әсер тигізеді. Өйткені, олар ойын арқылы ересектердің рөліне ене отырып, еңбекке араласып қоймай, сонымен бірге әлеуметтік өзара қарым-қатынастарға да түседі. Сондықтан да әр балаға берілген білім сапасы осы ойын түрінде қаншалықты болсын берілмек болып отыр. Оқыту қызметін ұйымдастыру үшін «Сәуле» бөбекжайында бар жағдай жасалған, әр топта топтық сабақтар өткізуге арналған бұрышы бар. Топтық бөлмелерде пәндік-дамыту орта құрылған. Безендірілуі санитарлық, эстетикалық, педагогикалық нормалар талаптарына сай келеді, жұмыс бұрышы, ойын бұрышы және жатын бөлмесі бар. Ойын бұрышында жеке және топтық ойындар ойнауға қажетті ойын құралдары бар. Әр топта көрнекі-құралдар, көрсетілетін, үлестірмелік материалдар, серуеннің қима қағаздарын, таңғы жаттығудың қима қағаздарын, балалардың құжаттары мен портфолиесін жинайтын шкафтары бар.
2022-2023 оқу жылында ересек және мектепалды топтарына арналған «Асық» үйірмесі жұмыс жасайды. «Асық» үйірмесі Қайыржан Құрман Есләмбекұлының жетекшілігімен жүргізіледі.
әдіскер Жеңісгүл Мырзабековна педагогтармен ҚР 2022-2023 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хаты бойынша қызықты коучинг өткізді. Коучингті бастамас бұрын әріптестермен «Өз ойыммен бөлісем» атты тренинг өткізді. Педагогтерге онлайн арқылы «дөңгелек сәті» атты әдісімен әр түрлі сұрақтар берілді. Педагогтер қызыға қатысып, өз білімдерін көрсете білді.
Қаңтар айындағы 3-ші педагогикалық кеңестің тақырыбы: «Бөбекжайда үздіксіз білім беру траекториясын нәтижелі іске асыру үшін білім беру процессіне барлық қатысушылардың іс-қимылына бастамашылық ету және қолдау». Алдын-ала жұмыс жасалды: музыка жеткешісі Г.С.Джетписова мектепалды топ балаларымен «Өнеріміз тамаша» шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекеті, ойын әрекетін өткізді; ересек топ Тәрбиешісі А.А.Шаймерденова көркем әдебиет - коммуникативтік, ойын әрекетін; ортаңғы топ тәрбиешісі Р.К.Карбаева сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық, шығармышылық, ойын әрекеті; ортаңғы топ тәрбиешісі А.Х.Иманбаева шығармашылық, коммуникативтік, ойын әрекетін тамашалады. Қорытындыға педагогтар «Білім берудегі онлайн технологиялар» фотоколлаж ұсынды. 4-ші «Бөбекжайда театр-ойын сауық әрекетін ұйымдастыру» педагогикалық кеңес бойынша педагогтар оқу-тәрбие үрдісінде ертегі қойылымдарын әртүрлі әдіс-тәсілдермен қолдану арқылы балалардың тілін дамыту, байланыстырп сөйлеуге үйрету, танымдық қбілеттерін ояту бойынша жұмыстар жүргізілді. Алдын-ала жұмыстар бойынша педагогтер сюжеттік-рөлдік, драматизациялық, ұйымдастырылған іс-әрекеттерін көрсетті. «Сюжеттік-рөлдік ойын мектеп жасына дейінгі балалалардың сөздік қорын көбейту тәсілі», «Драматизациялық ойын арқылы мектепке мдейінгі ортаңғы жастағы балалардың сөздік қорын көбейту», «Мектепке дейінгі жастағы балаларын ұлттық тәрбие беру жолдары» тақырыбында презентациялар көрсетілді. Кеңестің соңында «Ойындар жинағы» картотека, жылжымалы папкалардан көрме ұйымдастырды. 5-ші педагогикалық кеңес «2022-2023 оқу жылының қорытындысы» әдіскер бөбекжай балалардың қорытынды білім деңгейінің көсеткіштерімен таныстырды. Меңгеруші А.К.Хасенова 2022-2023 оқу жылы бойынша қорытынды рейтингісін шығарды, жазғы сауықтыру жұмыс жоспарымен таныстырды.
2022-2023 оқу жылының негізгі бағыты болып, білім сапасын арттырудың басты шарты ретінде педагогтардың кәсіби біліктіліктерін арттыру, мектеп жасына дейінгі балалардың тәрбиелеу мен дамытудың инновациялық педагогикалық технологияларын қолдану, балалардың физикалық және психикалық денсаулығын нығайту, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға тарту болып, бекітілді және де жүзеге асырылуда.
«Сәуле» МКҚК бөбекжайының материалдық-техникалық базасы педагогикалық талаптарына, қазіргі білім беру деңгейіне, санитарлық нормаларға сәйкес.
Бөбекжай жылу жүйелері, салқын және ыстық сулары орталық су жүйелеріне қосылған. Аймақ жөнделген және қоршалған, әрбір топтың жабдықталған өз алаңдары бар.
Бөбекжай жұмсақ және қатты құрал-жабдықтармен қамтамасыз етілген. Топтар қазіргі жаңа жиһаздармен, ойыншықтармен, оқу- әдістемелік құралдарымен жабдықталған.
Медициналық кабинеттер, кір жуатын, ас бөлмелері қажетті құрал-жабдықтарымен қамтамасыз етілген. Ескі құрал-жабдықтар жаңа құралдармен жаңартылды: кір жуатын машиналар, қозғалмалы кварц, УВЧ құрылғысы және т.б. Асхана мен кір жуатын бөлмелерге топтарға жөндеу жұмыстары жүргізілді. Асханада жаңа плита, тоңазтқыш, ыдыс-аяқтар толық қамтылған. Дамытушы орта эстетикалық, санитарлық-гигиеналық, психология-педагогикалық, материалдық –техникалық комплекстеріне сәйкес.Топтарда балалардың өмірін қамтамасыз етуге жағдай жасалған: қимылды ойындарға атрибуттар, спорттық құралдар, дамытушы ойындар, әр түрлі театрлар, сюжеттік-рөлдік ойындардың құрал-жабдықтары бар. Әрбір топта балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес пәндік –дамытушы ортасы құрылған.
2021-2024 жылдар аралығында балабақшаның жылдық жоспарына сәйкес қойған мақсаттар мен міндеттерге жету үшін, барша педагог мамандармен, ұжыммен жұмыс жасадық. Балалардың қажеттілігін қанағаттандыру, өмірі мен денсаулығын нығайту үшін жыл бойы қызықты мерекелік, спорттық іс- шаралар өткізіліп отырды. Спорттық шаралардың айына бір рет жарыстар, олимпиадалар өткізілді. Ата-аналардың қатысуымен «Толағай» отбасылық және «Алға балақай» атты спорттық мерекелік іс-шаралар «Қыс қызықтары», «Жаз келді Алақай!», атты көңілді жарыстар балалардың спортқа деген қызығушылықтарын арттыруға, қимыл-қозғалыс реакцияларын, лақтыру мен секіру дағдыларын қалыптастыруға, батылдықтарын дамытуға, жолдастық сезімін тәрбиелеуге, отбасылық қарым-қатынастарын нығайтыға бағытталып, өткізілді. Сонымен қатар, таза ауада, мезгілге байланысты қимылды ойындар ойнатылып, эстафета жарыстары, спорттық олимпиадалары, «Кім күшті, кім епті!» атты денсаулық күніне орай
ұйымдастырылған апталықта балабақша қызметкерлері арасында жолдастық кездесу өтті. Барлық топтарда күнделікті: таңғы, тыныс алу, ұйқыдан кейінгі жаттығулар, мәдени-гигиеналық машықтарды қалыптастыру жұмыстары, серуендер уақытында ұйымдастырылып отырды. Балалардың салауатты өмір сүру, денсаулықты нығайтып, дені сау, жан-жақты дамыған тұлға болуына көптеген жағдайлар қарастырылды. Ұжымдағы басты мақсат- балалардың денсаулықтарын нығайту, қауіпсіздігін қалыптастыру. Осы мақсатта балабақшамызда, медициналық бөлме, сауықтыру кабинеті, изолятор бар. Медбике Б.Қ. Есмағұлова білімі-орта арнаулы, санаты жоғары, еңбек өтілі -45 жыл, 24.11.23 жылы біліктілігін арттырды.
«Бөбекжайда ата-аналармен жұмыс жүргізу мақсатында, баланы тағы бір қырынан тану мақсатында онлайн қалалық «Әжем, Анам және мен» атты шығармашылық байқау өтті және де наурыз мерекесіне орай «Әке көрген оқ жанар, Ана көрген тон пішер» атты байқауға қатысып жүлделі орынға ие болдық..
Таңертеңгі жаттығу, дене шынықтыру ҰОҚ, серуендер, сауықтыру шаралары, мезгілімен қажетті уақытында өткізіліп тұрады. Барлық жұмыстар үш бағытта жүргізіледі: ата-аналармен, балалармен және педагогтармен. Ата-аналарға онлайн түрде кеңестер берілді, бұрыштарға альбомдар, жылжымалы папкалар қойылды.
Баланы оқыту барысында, баланың ой танымын қалыптастырып, жеке тұлға ретінде дамуына педагог тұрғысынан қолдау көрсету аса қажет. Балалардың балабақшадан, мектепке өтуі тәрбиеші мен мұғалімнің бірлескен жұмысы болып табылады. Біздің бөбекжайда № 21 Көкшетау қаласының мектеп лицейімен бірлесіп жұмыс жасап келеді. Осы уақыт аралығында мектеп ұжымымен іскерлік, әріптестік қарым-қатынас орнады.
Оқу жылының басында № 21 Көкшетау қаласының мектеп лицейімен бірлескен жұмыс жоспары құрылды. Әр жұмыстың формасы әртүрлі бағыттарда қарастырылды. Жылда балалар мектеп тыныс тіршілігімен танысу мақсатында мектепке саяхатқа барады.
2022-2023 оқу жылының бөбекжайдың жетістіктері
2022-2023 оқу жылы |
Іс- шаралар |
Нәтиже |
«Мен зерттеушімін» республикалық байқауының қалалық кезеңі |
Диплом «Үздік бірлескен жұмыс» номинациясы Фазлиева Теона Шаймерденова А.А. |
|
«Ана, әже және мен» республикалық байқауының қалалық кезеңі |
II-дәрежелі Диплом Оразова Адема Джетписова Ж.М. Даурыкбаева Ж.У. |
|
«Балаларға базарлық» республикалық байқауының қалалық кезеңі |
III-дәрежелі Диплом Аубакирова А.Е. Карбаева Р.К.
|
|
«Кадрдағы ең үздік сәттер» республикалық байқауының қалалық кезеңі |
II-дәрежелі Диплом Иманбаева А.Х. Амрина С.Б. |
|
|
Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «AQNIET» №02/3 -2023 |
Тәрбиеші Амрина С.Б. |
|
Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «USTAZALEMI» №1/7-2023; №2/8 2023 СЕРТИФИКАТ |
Тәрбиешілер Карбаева Р.К. Даурықбаева Ж.У. |
2022-2023 оқу жылындағы бөбекжай педагогтердің марапаттары
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
Құрмет грамотасы қалалық білім беру қызметкерлерінің кәсіподақ төрағасынан |
Джетписова Ж.М. |
|
Төс белгі-Қазақстандық оқу ағарту ғылым және жоғары білім қызметкерлерінің салалық кәсіподағы |
Джетписова Ж.М. |
|
Құрмет грамотасы қалалық білім беру қызметкерлерінің кәсіподақ төрағасынан |
Даурыкбаева Ж.У. |
|
Алғыс хат-«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы білім бөлімі» ММ басшысы |
Шаймерденова А.А. |
|
Алғыс хат-ҚР оқу-ағарту министрілігінің білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті |
Шаймерденова А.А. |
Қорытынды: Жаңа оқу жылында балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін жан-жақты іс-шаралар ұйымдастырып өткізілді, ғимаратты дайындау, педагогтардың біліктілігін көтеру, әдістемелік бөлмені әдістемелік оқулықтармен қамту, осындай бағдармен жұмыс жүргізілді. Педагогтардың бүлдіршіндерге тәлім-тәрбие берулеріне жағдайлар жасап отырамыз.
Материалдық – техникалық қамтамасыздандыру бойынша өткізілетін жұмыстар:
1.Әр топта заттық –дамытушылық ортаны дамытуға арналған әр жасқа сәйкес дидактикалық және дамытушылық ойындар, көрнекті құралдар, ойыншықтарды жаңарту.
2.Дене шынықтыру және музыкалық залдағы заттық-дамытушылық ортаны құру.
3.Әдістемелік құралдар мен балаларға арналған әдебиеттермен толықтыру.
2.Балалардың сауықтыру жұмыстарын түрлендіру.
3.Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті үстінде балалардың қимыл қозғалыс әрекетін арттыру.
4.Педагогтардың кәсіптік деңгейлерін біліктілік арттыру курстары,семинарлар, сайыстар, педагогикалық жәрмеңке арқылы көтеру.
2023 – 2024 оқу жылына арналған мақсаты мен міндеттері
- әр баланың қызығушылықтарын, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпы адами және ұлттық құндылықтар негізінде оларды толыққанды дамыту мен әлеуетін ашу.
- балаларды қызықты ойын түрінде (шаршауды болдырмау үшін) тәрбиелеу, оқыту және дамыту;
- балалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, салауатты өмір салты негіздерін, қауіпсіз білім беру ортасын құру;
- Отанды сүюге, ұлттық бірегейлі пен азаматтық негіздеріне және патроиоттық тәрбиеге баулу;
- баланың мектепке оқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық, әлеуметтік дайындығын қалыптастыру және тең бастапқы мүмкіндіктер беру.
2023-2024 оқу жылы балабақшаның жылдық жоспарына сәйкес қойған мақсаттар мен міндеттерге жету үшін, барша педагог мамандармен, ұжыммен жұмыс жасап жатырмыз. Балалардың қажеттілігін қанағаттандыру, өмірі мен денсаулығын нығайту үшін жыл бойы қызықты мерекелік, спорттық іс- шаралар өткізіліп отырады. Жылдық жоспар бойынша қыркүйек айында Денсаулық күні жоспарланған. Оның ішінде «Денсаулық зор байлық!» денсаулық күніне арналған спорттық шаралар қыркүйек айының 15 жұлдызында ата-аналар мен балалардың қатысуымен өткен болатын. Бұл іс-шараның негізгі мақсаты балалармен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты дәстүрден тыс жағдайда нығайту және де балабақшаның өміріне тарту болатын. Балалардың жас ерекшелігіне сәйкес әр топтарға спорттық тапсырмалар берілді. Бұл спорттық шарада балалардың ептілігін, командалық жұмысты қалай жасай алатынын, өзара қарым –қатынастары қай бағытта екенін бақылау мақсатында жүргізілді.
Сонымен қатар қазан, ақпан, сәуір айларында дене шынықтыру сауық-кештері жоспарланып отыр.
Сонымен қатар, таза ауада, мезгілге байланысты қимылды ойындар ойнатылып, эстафета жарыстары, спорттық олимпиадалары, «Денсаулық апталығы» атты тақырыптық апталық ұйымдастырылып жатыр өтетін болады . Барлық топтарда күнделікті: таңғы, тыныс алу, ұйқыдан кейінгі жаттығулар, мәдени-гигиеналық машықтарды қалыптастыру жұмыстары, серуендеу уақытында жаттығулар мен ойындар ұйымдастырылып отырады.
Жолда жүру ережелерін сақтауға арналған қыркүйек айында іс-шара өткізілген болатын, «Жол ережесін сақтайық" тақырыбында тәрбиешілер мәлімет берді, жол ережелерін таныстырып, білімдерін нығайтты.
1 Қыркүйекке арналған «Саналы ұрпақ-жарқын болашақ» атты ұйымдастырылған тәрбиелік іс-әрекетінен басталды. «Балалардың патриоттық, эстетикалық, шығармашылық, тіл дамытушылық тәрбиесін қалыптастыруына арналған ертеңгіліктер мен сауықтырулар жыл бойына жоспарланып өткізілетін болады.
Қыркүйек айында «Қазақ тілің қалай балақай?» атты тілдер күніне орай мектепалды топ тәрбиеленушілерімен викториналық ойын ұйымдастырылды. Тілді балаларға жетік меңгерту мақсатында ұйымдастырылған іс- шара жоғары деңгейде өтті.
Бағаланатын кезеңге талдау жасау үшін ұсынылғанқұжаттар: жалпы білім беру ұйымы бойынша мектеп жасына дейінгі баланың жеке, тұлғалық, зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық дамуын қамтамасыз ететін жағдайларжасау туралы фотосуреттер, сондай-ақ жабдықтар мен жиһазға жүк құжаттардың көшірмелері және бухгалтерлік есептілік деректерінен негізгі құралдар тізбесінің көшірмелері.
Талдау нәтижелері: осы өлшем бойынша талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеуде топтарда тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз етуүшін жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін жиһаз жиынтығы (үстелдер, орындықтар, шкафтар және т.б.) жеткілікті мөлшерде қамтылған.
Заттық дамытушылық ортаны құру балалардың даму мүделлеріне, олардың эмоционалдық әл-ауқатына жауап береді. МЖМБС талаптарына сәйкес құрылуын дәлелдейтін құжаттар қоса берілген.
Балабақшада пәндік-дамытушы ортасы «қауіпсіз, қолжетімді, жан-жақты, мазмұнды, көп функциялы пәндік-кеңістіктік орта балалардың даму мүдделеріне, олардың эмоционалдық игілігіне жауап береді, МЖМБС талаптарына сәйкес құрылған. Балаларға арналған барлық нәрсе олардың белсенді аймағында. Әр жас тобында білім беру салаларына сәйкес балалардың белсенділік орталықтары құрылды .
Әр топтың ойын, ұйқы, қабылдау және санитарлық бөлмеге арналған өз бөлмесі бар. Топтық үй-жайларда балалардың белсенді іс-әрекетінің әр түрлі түрлері үшін жағдайлар жасалған: ойын, танымдық, еңбек, шығармашылық, зерттеу. Материалдардың, функционалды және ойын нысандарының қол жетімділігі балалардың тәуелсіздігін дамытуға көмектеседі, ойын жағдайын, қоршаған ортаны шығармашылық модельдеуге деген ұмтылысты жүзеге асырады. Жиһаз балалардың өсуіне сәйкес таңдалады және таңбаланады. Жыл сайын балабақшаның пәндік-кеңістіктік ортасы толықтырылып отырады.
Қойылған міндеттерді шешу үшін пәндік-дамытушылық ортаны жаңғыртуға, денсаулық сақтау технологияларын енгізуге жеткілікті көңіл бөлінді. Топтар қозғалыстарды дамыту бойынша жеке жұмыстарға арналған құрал-жабдықтармен толықтырылды (қырлы тақталар, доптар, скакалка, сақина лақтыру, кегли, құрсаулар, тепе-теңдік сақтауға арналған сөмкелер, жалаулар, ленталар). Картотекалардың әртүрлі түрлері дайындалды, бұл мұғалімдерге таңертеңгілік жаттығуларды, ояту гимнастикасын ұйымдастыру формаларын әртараптандыруға және түзету жаттығуларының әртүрлі түрлерін қолдануға мүмкіндік берді.
Балалармен таңғы жаттығу өткізу, психогимнастика қолайлы психологиялық климат құруға ықпал етті. Әр маусымға серуендеуге арналған картотеканы әзірлеу серуендеу кезінде дене шынықтыру жаттығуларын ұйымдастыруға, ашық ауада әр түрлі ойындарды қолдануға жүйелі көзқарасты жүзеге асыруға көмектеседі.
Табиғи және жасанды жарықтандыру жеткілікті. Барлық топтарда кварц шамдары бар, кварцтау күніне 2 рет жүргізіледі. Медицина қызметкерлері санитарлық-эпидемиологиялық режимнің, карантиндік іс-шаралардың орындалуын қадағалайды, жарықтандыру мен ауа режимін тұрақты бақылау жүзеге асырылады. Жалпы тазалық кестесінің орындалуы, ыдыс жууға, зығыр және комбинезондарды жууға арналған жуғыш заттардың болуы нақты қадағаланады.
Жылдың кез келген мезгілінде желдету режимі, су ішу режимі сақталып, кәсіби қызмет атқарылады. Балалардың денсаулығын нығайту жұмыстары жоспарға сай жүргізілуде.
Балабақшада балалардың физикалық дамуы, сондай-ақ жан-жақты тәрбиесі мен денсаулығын жақсарту үшін әртүрлі физикалық құралдармен жабдықталған спорт залы (баскетбол сақиналары орындықтар, жұмсақ модульдер, қабырға сырықтары, төсеніштер, арқандар, балалар тренажерлары велосипедтер, самокаттар) бар.
Балалардың жаттығулардың әртүрлі түрлеріне деген қызығушылығын дамыту үшін мыналар қолданылады: секіргіш доп, құрсаулар, әртүрлі көлемдегі шарлар, таспалар, пластик сақиналар, гимнастика. таяқшалар және т.б.
Жаттығуларды орындау кезінде жорғалау, жорғалау, тепе-теңдік, үлкен және кіші доғалар, гимнастикалық орындықтар, баулар қолданылады. Ал түзету гимнастикасын орындау кезінде массаждық жолдар мен қырлы беті бар тақталар, массаж шарлары қолданылады.
Балабақшада балалардың өмірі мен қызметін қорғауға жағдай жасалған. Балабақшада ішкі және сыртқы аумағының барлық периметрі бойынша 26 бейнекамера орнатылған.
Балалардың коммуникативті дағдыларын дамытуға, балалардың іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде ауызекі сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, балалар әдебиетіне қызығушылықты арттыруға үлкен көңіл бөлінеді.
Топтарда көрнекі және дидактикалық құралдар, ойындар, әр түрлі театрлар, балалар көркем әдебиеті, балалар энциклопедиялары, балалар жазушыларының портреттері, «Қарым-қатынас» орталықтары, кітапхана бұрыштары бар, бұл іс-әрекетті таңдауда дербестікті ынталандырады.
Балабақшада арнай қазақ бұрышы бар, жабдықталған, ұлттық нақышта жабдықталған қазақ мәдениеті мен тұрмысы элементтері бар киіз үй, оқу-әдістемелік құралдар, дәптер, дидактикалық материал, магниттік тақта, оқу құралдары, көрнекіліктер барлығы өз реттерімен қойылған
«Сәуле» бөбекжайында бүлдіршіндерінің танымдық дағдыларын қалыптастыруға, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының танымдық, зерттеушілік әрекетінің қарапайым дағдыларын меңгеруіне, топта жұмыс істей білуге, өзара әрекеттесуіне барлық жағдай жасалған.
Сондай-ақ, бөбекжайда ұлттық ойын түрлерімен таныстыру арқылы шығармашыл тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімдік аясын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту, патриоттыққа тәрбиелеу міндетті түрде жүргізіледі.
Ақмола облысы білім басқармасы Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінініңжанындағы «Сәуле» бөбекжайында мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық шығармаларды сезінуге және түсінуге үйрету мақсатында музыка кабинеті,мультимедиялық құрал-жабдықтар, синтезатор, музыкалық пульт, үлкен колонкалар, фортепиано, балалар музыкалық аспаптары (маракастар, барабандар, бубендер, ағаш қасықтар, сылдырмақ,домбыра, музыкалық қоңыраулар) көрнекі және дидактикалық құралдар, оқу құралдары бар. Балалар мен ересектерге арналған костюмдер (ұлттық, ертегі кейіпкерлері) киімдері бар, арнаулы киім-кешек бөлмесі жабдықталған.
Балабақша қызметіндегі басым бағыт мектепке дейінгі жастағы тәрбиеленушілерді оң әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормалармен, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дәстүрлерімен таныстыру, рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру болып табылады.
Мектеп жасына дейінгі балаларда отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда әлеуметтік дағдылар мен өздігінен білім алу дағдыларын қалыптастыру өмірді қорғауға және денсаулықты нығайтуға, әлеуметтік-әлеуметтік және коммуникативті дағдыларды дамытуға бағытталған: мәдени-гигиеналық дағдыларды, мінез-құлық ережелерін, оларды таныстыру. тәртіп пен күнделікті тәртіп, танымдық функцияларды дамыту (өзінің алдында пайда болған қиындықтарды көре білу; көңіл-күйдегі, эмоционалдық жағдайдағы өзгерістерді байқау); тұлғааралық қарым-қатынастарды құрудың, отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда мейірімділік, көңіл бөлу, қамқорлық және өзара көмек атмосферасын құру, жеке тұлғаны жайлы әлеуметтендіру, эмоционалдық және адамгершілік қарым-қатынас тәжірибесін жинақтау, сабақтастықты қамтамасыз ету үшін негіз болатын этикалық нормаларды тәрбиелеу
№ |
Атауы |
Саны |
1 |
Меңгерушікабинеті |
1 |
2 |
Әдіскеркабинеті |
1 |
3 |
Медбике кабинеті + оқшаулағыш бөлмесі |
1 |
4 |
«Балапан»топ бөлмес і(қабылдау бөлмесі, жатын бөлмесі, дәретхана бөлмесі) |
1 |
5 |
«Айгөлек»топ бөлмесі(қабылдау бөлмесі, жатын бөлмесі дәретхана бөлмесі) |
1 |
6 |
«Балдырған»топ бөлмесі (қабылдау бөлмесі, жатын бөлмесі дәретхана бөлмесі) |
1 |
7 |
«Жұлдыздар»топ бөлмесі(қабылдау бөлмесі, жатынбөлмесі дәретхана бөлмесі) |
1 |
8 |
«Балдәурен»топ бөлмесі(қабылдау бөлмесі, жатын бөлмесі дәретхана бөлмесі) |
1 |
9 |
Музыка залы+Денешынықтыру залы |
1 |
10 |
Психолог кабинеті |
1 |
11 |
Есепші бөлмесі |
1 |
12 |
Асхана |
1 |
13 |
Ас қоймасы |
1 |
14 |
Шаруашылық қоймасы |
1 |
Қорытынды: Балабақшада тәрбиелеумен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ету үшін жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін жиһаз жиынтығы (үстелдер, орындықтар, шкафтар және т.б.) құжаттары қосымша берілген.
Бағаланатын кезеңге талдау жасау үшін құжаттар: тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын педагогтар дипломдарының көшірмелері, штаттық кесте қоса беріліп отыр.
Талдау нәтижелері: осы өлшем бойынша талдау үшін ұсынылған тәрбиешілердің сапалық құрамын және т.б.құжаттарды зерделей келе, төмендегі кестелерді ұсынамыз
Бөбекжай жұмысының дұрыс алға қойылуы мақсатында сапалық құрамы алға қойылған.Педагог кадрлардың мамандығы мектепке дейінгі тәрбие бойынша қабылдануына баса назар аударылады. Басты мақсатымыз кадрлардың сақталып қалуы.Педагог кадрлардың құрамының көп өзгере бермей сақталуы тәрбие мен оқыту прцессіне үлкен әсері бар.
Білім сапасы көбінесе педагогикалық құрамның сапасымен анықталады. Өзін-өзі бағалау барысында кадрлармен жұмыс бойынша барлық нормативтік құжаттар бар, кадрлық құрам бойынша бұйрықтары, жеке еңбек шарттары уақтылы жасалады, тәрбиешілер мен педагогтардың және техникалық персоналдың жеке істері, аттестаттау комиссиясы отырыстарының хаттамалары бар екендігі анықталды.
2021-2023 жылдары кезеңінде педагог кадрлардың сандық құрамы:
Меңгеруші -1
Әдіскер -1
Педагог-психолог- 1
Музыкалық жетекшісі -1
Дене шынықтыру нұсқаушысы-1
Тәрбиешілер-10
2) 2022-2023 оқу жылының қыркүйек айы-13педагог, олардың ішінде:
Әдіскер -1
Педагог-психолог- 1
Музыкалық жетекшісі -1
Дене шынықтыру нұсқаушысы-1
Тәрбиешілер- 10
3) 2023-2024 оқу жылында 12 педагог жұмыс жасап отыр.
Әдіскер Б.С. Қожанова меңгерушінің міндетін қоса атқарады, сол сияқты тәрбиеші Даурыкбаева Ж. У. педагог-психолог қоса атқарады. Музыка жетекшісі Г.С. Джетписова «Экос» мектеп гимназиясынан келіп жұмыс жасайды. Дене шынықтыру нұсқаушысы Б.М. Байгутов және тәрбиешілер. Соның ішінде жоғары білімді -9-75%; орта арнаулы -3 педагог -25%.
«Сәуле» бөбекжайының педагог мамандары бойынша сапалық тізімі.
«Сәуле» бөбекжайында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы (Қазақстан Республикасының Оқу -ағарту министрінің 2022 жылғы 30 желтоқсандағы № 533 өзгерістері) бойынша педагогтарды аттестатау жүргізіледі. Аттестаттау жоспары құрылған. Жыл сайын, педагогтардың өтініштері негізінде аттестаттау комиссия отырыстары ұйымдастырылып, хаттамалары жүргізілуде.
Аттестаттаудан өткені бойынша бұйрықтар шығарылып, қуәліктерді тіркеу және беру кітабында жазылған. Соңғы үш жылда жаңа форматта педагог- сарапшы -1 педагог, педагог-модератор – 6 педагог – 1.
Біліктілік санаты бар педагогтар саны:
2022-2023 оқу жылы -жоғары санатты-0, бірінші санатты-1, екінші санатты - 3
педагог-модератор – 3, санатсыз- 6 педагог .
2023-2024 оқу жылы –жоғары санатты-0, бірінші санатты -0, екінші санатты -2 педагог- сарапшы -1, педагог-модератор – 6, педагог-1 санатсыз- 2 педагог .
Білімі |
Оқу жылы
|
||
|
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
Жоғары |
12- 80% |
11- 85% |
9-75% |
Жоғары мектепке дейінгі білімі бар |
3 |
3 |
6 |
Арнаулы орта |
3- 20% |
2 – 16 % |
3-25% |
Арнаулы орта мектепке дейінгі білімі бар |
2 |
1 |
2 |
Барлығы |
15 |
13 |
12 |
Еңбек өтілі |
Оқу жылы |
|||||
|
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
|||
|
Педагогтар саны |
% |
Педагогтар саны |
% |
Педагогтар саны |
% |
5 жылға дейін |
3 |
20% |
3 |
23% |
1 |
9% |
6 - 10 жыл |
3 |
20% |
2 |
16% |
4 |
34% |
10- 15 жыл |
5 |
34% |
3 |
23% |
2 |
17%
|
15 - 20 жыл |
3 |
20% |
3 |
23% |
2 |
17% |
21 жылдан жоғары |
1 |
7% |
2 |
16% |
3 |
25% |
барлығы |
15 |
|
13 |
|
12 |
|
3.Біліктілігі бойынша педагогтардың сапалық құрамы
Санаты |
Оқу жылы |
|||||
|
2021-2022 |
|
2022-2023 |
|
2023-2024 |
|
|
Педагогтар саны |
% |
Педагогтар саны |
% |
Педагогтар саны |
% |
Жоғары |
1 |
7% |
0 |
0% |
0 |
0% |
Бірінші |
2 |
14% |
1 |
8% |
0 |
0% |
Екінші |
4 |
27% |
3 |
23% |
2 |
17% |
Педагог-мастер |
0 |
0% |
0 |
0% |
0 |
0% |
Педагог - зерттеуші |
0 |
0% |
0 |
0% |
0 |
0% |
Педагог-сарапшы |
0 |
0% |
0 |
0% |
1 |
9% |
Педагог-модератор |
2 |
14% |
3 |
23% |
6 |
50% |
Санатсыз |
6 |
40% |
6 |
39% |
2 |
17% |
Педагог |
|
|
|
|
1 |
9% |
барлығы |
15 |
|
13 |
|
12 |
|
Жоғарыда көрсетілгеннен педагог құрамы біліктіліктерін арттыру бойынша жүйелі түрде жүргізілуде екенін байқауға болады.
Қорытынды:Осы жоғарыдағы көрсеткіштері бойынша педагог ұжымына кәсіби біліктіліктерін арттыру бойынша жұмысты жалғастыру, біліктілік санаттары жоқ педагогтарға, жас мамандарға өз шығармашылығын дамыта отырып, көтеру, түрлі аудандық, облыстық, республикалық семинар, байқауларға үнемі қатысып отыру, тәжірибе жинақтап тарату, баспаларға материалдар, жұмыстарды жариялау, кітапшалар басып шығару. Жоспарлы түрде біліктілік арттыру курстарына жіберіп, педагогтардың кәсіби өсуі бойынша талдау жасап отыру.
5)Жеке оқу жоспарларымен жеке бағдарламаларды әзірлеу кезінде баланың ерекшеліктерін ескере отырып ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытуда инклюзивті білім беру талаптарын орындау:
Бағаланатын кезеңге талдау жасау үшін құжаттар: тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту бойынша 2021-2023 оқу жылдарына ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар жоқ екені анықталды.
Талдау нәтижелері:көрсеткіштер болмауына байланысты талдау жүргізілмеді, бірақ психолог маманның бөбекжайда балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге атқарылатын жұмыстардың келесі бағыттары бөлінген:
1.Баланың эмоционалдық саласын оң эмоциялармен байыту; ойын арқылы достық қарым-қатынастарды дамыту, күнделікті өмірде балалардың қарым-қатынасы; балалардың эмоционалдық қиындықтарын түзету: мазасыздық, қорқыныш, агрессивтілік, өзін-өзі төмен бағалау; балаларды эмоцияларды білдіру тәсілдеріне, мәнерлі қозғалыстарға үйрету; балабақша педагогтарының балалардың эмоциялық дамуының әртүрлі нұсқалары, мектепке дейінгі балалардың эмоциялық қиындықтарын ескеру барысында психологиялық-педагогикалық қызмет жұмысын жандандырып атқарып келеді .
2023-2024 оқу жылы бастапқы мониторинг
Жас топтары |
Балалар саны |
Физикалыққасиеттерді дамыту |
Коммуникативтікдағдылардыдамыту |
Танымдықжәнезияткерлікдағдылардыдамыту |
Балалардың шығармашылықдағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру |
|
|||||||||||||
олардыңішіндежоғарыдеңгей |
олардыңішіндеорташадеңгей |
олардыңішіндетөмендеңгей |
олардыңішіндежоғарыдеңгей |
Олардыңішіндеорташадеңгей |
олардыңішіндетөмендеңгей |
олардыңішіндежоғарыдеңгей |
олардыңішіндеорташадеңгей |
олардыңішіндетөмендеңгей |
олардыңішіндежоғарыдеңгей |
олардыңішіндеорташадеңгей |
олардыңішіндетөмендеңгей |
олардыңішіндежоғарыдеңгей |
олардыңішіндеорташадеңгей |
олардыңішіндетөмендеңгей |
||||||
Кіші топ |
15 |
2 |
6 |
7 |
2 |
5 |
8 |
1 |
6 |
8 |
2 |
5 |
8 |
5 |
4 |
6 |
||||
ортаңғы топ |
38 |
16 |
12 |
10 |
5 |
11 |
22 |
4 |
12 |
22 |
6 |
13 |
19 |
11 |
14 |
13 |
||||
ересек топ |
20 |
16 |
4 |
20 |
5 |
10 |
5 |
4 |
14 |
2 |
5 |
10 |
5 |
7 |
9 |
4 |
||||
мектепалды топ |
20 |
14 |
6 |
0 |
5 |
9 |
6 |
6 |
6 |
8 |
8 |
8 |
4 |
5 |
9 |
6
|
||||
Барлығы |
93 |
48 |
28 |
17 |
17 |
35 |
41 |
15 |
38 |
40 |
21 |
36 |
36 |
28 |
36 |
29 |
||||
% |
100 |
50 |
30 |
18 |
18 |
38 |
44 |
16 |
41 |
43 |
22 |
39 |
39 |
30 |
39 |
31 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2023-2024 оқу жылының бастапқы жиынтық есеп диаграммасы
Бағалау кезіндегі «Сәуле» бөбекжайы»
МКҚК тәрбиеленушілердің сандық сапасы.
жылы |
Қуаттылығы/ Толықтылығы |
Жас топтары |
Топтар дың жалпы саны |
Оқыту тілі |
|||
Кіші топ (2 жастан) |
Ортаңғы топ (3жастан) |
Ересек тобы (4 жастан) |
Мектепал ды тобы ( 5 жастан) |
Мемлекет тік тілде |
|||
2023-2024 Оқу жылы |
95/91 |
15 |
36 |
20 |
20 |
5 |
Мемлекет тік тілде |
4)Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың МЖБС сәйкес туғаннан бастап1-сынып қақабылдауға дейінгі балалардың біліктерімен дағдыларының тізбесін игеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар.
Бағаланатын кезеңге талдау жасау үшін құжаттар: Мектепалды жастағы тәрбиеленушілердің ата-аналары немесе заңды өкілдерінің сауалнама нәтижелерін талдау, білім беру ұйымдарын бағалау критерийлеріне сәйкес толтырылған сауалнамалардың көшірмелері.
Талдау нәтижелері:Балалардың ата-аналары немесе заңды өкілдерінің сауалнамаларының нәтижелеріне зерттеужүргізілді. Сауалнама балалардың білім, білік, дағды көлемінің меңгеру деңгейін анықтауға бағытталған. Осығанорай,мектепалды топата-аналарынаналынған сауалнаманәтижесіне талдау жасалады.
Сауалнама 2024 жылдың 15 сәуір айында өткізілді.Сауалнамаға телеграм каналы арқылы онлайн түрде мектепалды тобы «Балдәурен» жалпы 20 ата-ананың ішінде 17 ата-ана сауалнамаға қатысып,толтырған сауалнамаларға талдау жасалды сауалнама нәтижелері бойынша мыналар анықталды:
«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы «Сәуле» бөбекжайы МКҚК педагогтарының сауалнамасы
|
Сауалнама сұрақтары |
Келісем
ін |
толық келісемін |
келіспеймін |
толық келіспеймін |
1 |
Мектепке дейінгі ұйымның жұмысы уақыт талаптарына сәйкес келеді, инновация режимінде өтеді |
10 |
3 |
|
|
2 |
Педагогтерге білім беру процесіне белсенді қатысу және біліктілігін арттыру үшін жағдайлар жасалған |
7 |
5 |
|
1 |
3 |
Педагогтар тиімді әдістемелік көмек алады
|
5 |
6 |
|
1 |
4 |
Мұғалімдер эмоционалды-психологиялық қолдау алады |
7 |
6 |
|
|
5 |
Оқыту мен тәрбиелеудің сапалы процесін ұйымдастыру үшін жағдайлар жасалған |
6 |
7 |
|
|
6 |
Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарынан уақтылы өтуі үшін жағдайлар жасалған
|
9 |
4 |
|
|
7 |
Еңбек жағдайлары Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің талаптарына сәйкес келеді
|
7 |
5 |
|
|
8 |
Әкімшіліктің жұмыс стилі мұғалімдердің өзін-өзі дамытуына және өзін-өзі бекітуіне ықпал етеді
|
4 |
9 |
|
|
9 |
Тәрбиеленушілер, ата-аналар, мұғалімдер арасындағы жанжалдардың алдын алу және шешу бойынша тиімді жұмыс жүргізілуде |
5 |
8 |
|
|
10 |
Оқу-материалдық база тәрбиеленушілердің дамуына жағдай жасауға ықпал етеді
|
7 |
6 |
|
|
11 |
Ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық ахуал бар
|
7 |
6 |
|
|
12. |
Тамақтану сапасы талапқа сай және мектеп жасына дейінгі балалар үшін теңдестірілген
|
9 |
4 |
|
|
13 |
Әріптестер мейірімді және әрқашан көмектесуге дайын |
5 |
7 |
1 |
|
14 |
Сапалы оқыту процесін жүргізу үшін оқу-әдістемелік және техникалық құралдар базасы құрылды
|
9 |
4 |
|
|
15 |
Әр мұғалімнің кәсіби және шығармашылық өсуіне жағдай жасалған |
5 |
8 |
|
|
16 |
Мектепке дейінгі ұйым әкімшілігі жұмыста педагогтарды көтермелеуді қолданады
|
5 |
7 |
1 |
|
17 |
Ата-аналар топ педагогтарының жұмысына қанағаттанады |
5 |
8 |
|
|
18 |
Мектепке дейінгі ұйымда ереже белгіленген-тексерушілер үшін ақша жиналды |
1 |
|
6 |
6 |
19 |
Егер сіз жауаптардың кез-келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе мектепке дейінгі ұйым туралы түсініктеме қосқыңыз келсе немесе ұсыныстар бергіңіз келсе, осында көрсетіңіз.
|
7 |
5 |
|
|
20 |
Егер сізде шағымдар болса, сіз білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету Департаментіне жүгіне аласыз немесе осында көрсетіңіз.
|
7 |
5 |
|
|
|
Барлығы: |
63,5 |
56,5 |
|
|
Сауалнама нәтижелері барлық мектепалды жастағы тәрбиеленушілердің ата-аналарымен оқыту нәтижиелеріне, балалардың игерген білім, білік дағдыларына қанағаттанатынын көрсетіп отыр 87%.
Қорытынды: «Толық келіспеймін»,«Келіспеймін» деп жауап берген дағдыларды қалыптастыру бойынша тәрбиеленушілермен жеке жұмыс жүргізу ұсынылады.
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметін бағалауға арналған өлшем шарттар
№ |
Бағалау өлшемшарттары |
Бағалары |
1 |
Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтардың үлесі |
5 |
2 |
Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтардың (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі |
4 |
3 |
Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшының орынбасары) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтардың үлесі |
5 |
4 |
Білім беру ұйымының қазақсатн Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы №70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №13272 тіркелген) сәйкес жағдай жасау |
4 |
5 |
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы №6 бұйрығына бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №23513 тіркелген) сәйкес жағдай жасау |
- |
6 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы №216 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №20708 тіркелген) сәйкес мектепке дейінгі ұйымдарға арналған оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз ету |
4 |
7 |
Жас топтарының толықтырылуының сәйкестігі (топтар бөлінісінде) |
4 |
8
|
Ата-аналардың сауалнама нәтижелерін талдау |
4 |
9 |
Педагогтардың сауалнама нәтижелерін талдау |
4 |