Музыка жетекші Г.С.Джетписова №5 "Балдәурен" мектепалды тобымен қорытындыі ұйымдастырлған іс-әрекет өткізді.
«Музыка әлеміне саяхат»
Мақсаты: Музыка арқылы бала бойындағы дүниетанымдық,адамгершілік қаситтерді дамыту.Өмірге деген сүйіспеншіліктерін жаңа деңгейге көтеру.
Міндеттері:
- Музыкалық дыбыстар туралы білімін қайталау және бекіту;
- Бала бойында таныс әуедерді жаңа бағытта сипаттай білу және айыру ;
- Музыкаға деген қызығушылығын арттыру;
«RELAX» музыка орындалады
1 Ұйымдастыру бөлімі.
Балалар музыка залына әуен ырғағымен кіреді.
Музыка жетекшісі.(Г.С) Саламатсыздарма балалар,! Көңіл күйлеріңіз қалай?(музыкалық сәлемдесу)
Балалар. Саламатсыз ба саламатсыз ба саламатсыз ба .Тамаша!!!
(Балалар орындарына отырады)
Оқу іс-әрекетінің барысы.
- Балалар сіздер білесіңдер ме бүгін таңертең музыка залына келсем таң ғажайып сиқырлы жылтыр бір зат таптым. Таң қалғаным соншалық,ол сиқырлы заттарды ұстап үлгергенімше болған жоқ олар көз алдым ғайып болып кетті. Балалар қараңдаршы сол сиқырдан бір ғана гүл қалып қойыпты. (жеті тусті сиқырлы гүл).Бұл жай гүл емес сиқырлы гүл сияқты кінекей балалар неше жапырақшасы бар екен санайықшы (7)
Музыка жетекшісі: менің ойымша бұл ғажайып гүл бізді сиқырлы әлемге шақырғысы келетін сияқты.Балалар сендер бұл гүлді қандай ертегі арқылы білесіңдер? (Балалар жауап береді). Дұрыс айтасыңдар балалар бұл сиқырлы гүл шығар. Ендеше сиқырлы әлемге аттануға дайынсыңдар ма? (дайынбыз).
Онда балалар көздерімізді жұмып сиқырлы сөздерімізді айтайық:
«Шыр айналып әлемді
Сиқырлайды бар елді».
Балалар көздерін жұмып тақпақты айтады.
Сиқырлы музыка ойнайды.
Музыкалық нота станы ашылады.
Музыка жетекшісі: балалар қараңдаршы біз қайда келдік?
М.Ж.: Біздер музыка еліне келген сияқтымыз
Қараңыздаршы бұл не? ( Музыкалық нота станына көрсетеді)
Ноталар тұратын сиқырлы үй кімнің есінде?
Нота санында неше сызық бар екен? (5)
Барлық ноталардың патшасының аты кім? (Скрипичный ключ)
Музыка әлемінде неше нота бар. 7.
Ендеше барлық ноталарды әндетейік.
(балалар гамманы әндетеді)
Кәне нота желісіндегі ноталарды атап корейік?
Залга жылап Скрипка кілті кіріп келеді
М.Ж Сіз кімсіз? Не болды сізге? Мүмкін біз сізге көмек берерміз?
Скрипка кілті: Мен сендерге асығып келел жатқам ноталарымды жоғалтып алдым. Ал ноталарды таба алмасам музыка да соніп қалады
М.Ж Біз бір нәрсе тауып алды мумкін бүл нота шығар?
Скрипка кілті : Ия бүл менім нотам ғой
М.Ж: Ендеше бізбен саяхатқа аттанайық екінші жапырақшамызды ашайық.
«Шыр айналып әлемді
Сиқырлайды бар елді……»
би ырғағына сай музыканың дыбысы естіледі
М.Ж: Балалар тыңдаңдаршы бір музыка естілетін сияқты.
Бұл қандай музыка екен?
М.Ж. Балалар бұл қандай музыкаға жатады би ырғыма әуен ырғағыма? (Би ырғағы)
Дұрыс айтасыңдар балалар біз би әлеміне саяхаттап келдік.Олай болса бір би билеп берейік?
«Чина биі»
М.Ж. Балалар сендерге ұнадыма? Карағдаршы бір нота табылды!
М.Ж: Әрі қарай сахаттайық балалар?
«Шыр айналып әлемді
Сиқырлайды бар елді……»
Барабан дыбысы естіледі.
М.Ж: Қандай ғажап балалар біз қайда келдік?
М.Р. Балалар тыңдайықшы бұл әуенді музыка ма ? (Жоқ)
Не естіп отырсыңдар балалар? (Барабан) Ол музыка емеспе.
Біз ритмикалық дыбыстар қаласын келдік.
Ал қандай дыбыстар болады? (шулы дыбыстар және музыкалық дыбыстар)
Барлық бала біледі
түрлі шулы дыбыстар
Ұшақ ұшып кетеді
машина жүріп барады
жәй жапырақ сыбдыры
шулы дыбысқа жатады
Қандай музыкалық дыбыстар болады? (Қатты-жәй, Жоғары-төмен)
Қане жоғары және төмен дыбыстардың орналасуларын қарайық?
Ал енді балалар барлығымыз сиқыршыларға айналып жай ғана сөздерді әуенге айналдырайық
«Ритмикалық ойын»
М.Ж: Әрі қарай сахаттайық балалар?
«Шыр айналып әлемді
Сиқырлайды бар елді……»
М.Ж Балалар мен бір аспаптар коріп турмын. Сендерден қандай музыкант екенсіңдер тексерейікші?
«Шулы оркестр»
М.Ж: Әрі қарай сахаттайық балалар?
«Шыр айналып әлемді
Сиқырлайды бар елді……»
Скрипка кілті: Балалар мында барлык аспаптар шатасып кетіпті маған комектесіндерші?
Аспапты тап ойыны
М.Ж Олай болса балалар дауысты естіп біз аспаптарды тауып алайыкшы?
М.Ж.әрі қарай сахатымызға аттанайық?
Көздерін жұмады
«Шыр айналып әлемді
Сиқырлайды бар елді……»
ән дыбыс естіледі Ән Коктемде
М.Ж: Тағы да музыка естіледі. Бұл әуен сендерге таныс сияқты ғо? (Таныс)
Бұл не екен? (Ән)
М.Ж. Дұрыс айтасыңдар балалар біз ән әлеміндеміз!
Ендеше орындарымыздан тұрып ән айтайық
Ән «Коктемде »
М.Ж: Жарайсыңдар балалар сендер би билейді екенсіңдер әнді де жақсы айтады екенсіңдер
Қараңдаршы балалар біздің сиқырлы гүлімізде неше жапырақша қалды екен санайықшы(3)
М.Ж. Бірақ балалар біздер ол жапырақшаларды бүгін ашпаймыз,өйткені сиқырлы музыка әлемі өте үлкен және біз ол әлемде әлі де көп саяхаттаймыз.Ал сиқырлы гүліміз бізге болашақта көмектеседі
М.Ж: Ал енді балалар біздің балабақшаға қайтатын уақытымыз келді көздерімізді жұмып сиқырлы гүлімізбен балабақшамызға қайтайық
Балалар көздерін жұмады,
«шыр айналып әлемді
Бақшамызға әкетші!»Сиқырлы музыка естіліп балалар көздерін ашады.
М.Ж. Мінекей бақшамызға да оралдық. Скрипка кілті сіздердің ноталарыңыз барлығы бар ма?
Скрипка кілті : Ия, Олай болса кәнекәй нота желісіне орналастырып корейікші?
Балалар нотаны құрады
М.Ж Балалар сендерге саяхатымыз ұнадыма (Балалар жауаптары)
Сендерге саяхатымызда қандай елдер ұнады?
Скрипка кілті:
Жарайсыңдар балалар маған сендердің билерің әндерің ұнады ал енді осы сиқырлы саяхатымыздан естелік ретінде мен сендерге музыкалық ноталарды таратқым келіп тұр
(Музыка жетекшісі балаларға ноталар таратады)
М.Ж.Балалар осындай оқу іс-әрекетіне тамаша қатысқандарың үшін сендерге көп көп рахмет.келесі кездескенше Сау болыңыздар!